رئیس اداره دریافت و پرداخت از سال 1398 تا ...
آدرس
دانشکده فنی ومهندسی/ طبقه چهارم/ دفتر اداره امور مالی
شرح وظایف رئیس اداره دریافت و پرداخت
- انجام محاسبات لارم و تهیه و تنظیم لیستهای حقوق و مزایای کارکنان با
توجه به احکام صادره از سوی کارگزینی و ارائه به مقامات مافوق
- تهیه و تنظیم لیستها و گزارشات مربوط به کسورات قانونی از قبیل مالیات،
بیمههای مختلف، بازنشستگی و ... و ارسال آن به واحدهای مربوطه
- ثبت و نگهداری اسناد، مدارک و حساب های حقوق و دستمزد در دفاتر و
سیستم های مربوطه
- تهیه و ارائه گزارشات حسابداری از وضعیت پرداخت حقوق و دستمزد به
مقامات مافوق حسب نیاز
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
صدور چک های اداری برای همه حساب های دانشگاه
- مدیریت سامانه های اداره امور دارایی، تامین اجتماعی، بیمه سلامت،
بازنشستگان، کسورات شاغلین بازنشستگان، سامانه بیمه عمر و حادثه