علی باغبان
کارشناس امین اموال
لیسانس حسابداری
تلفن داخلی: 1416
سابقه کاری
آدرس: دانشکده فنی ومهندسی/ طبقه چهارم/دفتر اداره امور مالی
شرح وظایف و اختیارات
1-تنظيم فرم حواله اموال و اختصاص شماره به اموال غير مصرفي (پس از خريد كالا توسط واحد كارپردازي و تنظيم فرم قبض انبار و حواله انبار توسط انباردار و ارجاع توسط واحد كارپردازي به واحد اموال) با توجه به طبقهبندي مصوب ابلاغي از طريق وزارت امور اقتصادي و دارايي (فرمهاي 1 تا 14)
2-الصاق شماره به اموال خريداري شده و اخذ امضاء از تحويل گيرندگان اموال و در نهايت اخذ امضاءهاي لازم از مقامهاي مجاز
3- تفكيك و توزيع نسخ فرم حواله اموال پس از تكميل امضاءهاي لازم
4-ثبت مشخصات كالاهاي خريداري شده كه به آنها شماره اموال الصاق گرديده در دفاتر موضوع فرمهاي 14 گانه
5- ثبت مشخصات اموال در سيستم رايانهاي با توجه به طبقه اموال
6-تنظيم فرم شماره 16 اموالي (ليست اموال متمركز در اتاقها و قسمتها)
7-ثبت تغييرات و جابجايي اموال بين واحدها و قسمتها براساس (فرم تكميل شده نقل و انتقالات داخلي اموال بين واحدها و قسمتها پس از اخذ امضاهاي مجاز) و تنظيم فرم شماره 16 اموالي با توجه به تغييرات اعمال شده، و الصاق در قسمت مربوطه
8-رعايت كامل قوانين و مقررات حاكم بر اموال دولتي و مصوبات هيأت وزيران ابلاغي از طريق وزارت امور اقتصادي و دارايي در جهت حفظ و حراست از اموال دولتي
9-تهيه و تنظيم ليست امول اسقاطي در پايان هر سال (با توجه به اعلام ليست اقلام اسقاطي و مستعمل توسط واحدها به امين اموال) و انجام مكاتبات لازم جهت تشكيل كميسيون تشخيص اموال اسقاط، به منظور تنظيم صورتجلسه و حذف اقلام مورد اشاره از دفاتر اموال.
10- تنظيم پروانه خروج مال از سازمان يا موسسه در مواقع ضروري با توجه به اعلام كتبي واحد درخواست كننده و اخذ امضاهاي مجاز، تحويل به واحد درخواست كننده، و ثبت مشخصات اموال خارج شده در دفاتر موضوع فرم 17 اموالي
11-تنظيم گزارش و صورتجلسه حوادث براي اموالي كه در اثر سيل، زلزله، سرقت و آتشسوزي يا به هر علت ديگري از بين رفته است پس از اعلام كتبي واحد ذيربط و طي مراحل قانوني با توجه به آييننامهها و قوانين و مقررات موضوع آييننامه اموال دولتي، منظور حذف از دفاتر اموال
12-شمارش و كنترل و تأييد ليست اقلام موجود در انبار و تنظيم صورتجلسه اموال در حكم مصرفي جهت ارسال به وزارت امور اقتصادي و دارايي در پايان هر سال مالي
13-تنظيم صورتحسابهاي اموال رسيده در فواصل 6 ماهه جهت ارسال به وزارت امور اقتصادي و دارايي
14-تنظيم اسناد و مدارك مربوط به نقل و انتقال اموال اهدايي و ... به ادارات، پس از اخذ مجوزهاي لازم و انجام تشريفات قانوني و ثبت در دفاتر اموال