Logo
تاریخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393
کد 379

تجلیل ریاست محترم دانشگاه از کارکنان شرکتی

ریاست محترم دانشگاه بناب جناب آقای دکتر عباسیان با اهداء لوح یادبودی از زحمات کارکنان شرکتی دانشگاه به مناسبت روز کارگر تجلیل به عمل آوردند.

در متن لوح تقدیر ایشان آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

همکار گرامی جناب آقای ..............

ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خجسته ی کارگر;
 كار و كارگر از همان آغازين لحظات خلقت، معنا و با گذشت زمان و اوج گيري تمدن هاي بشري مفهومي خاص پيدا كرده است. بي ترديد رمز پيشرفت و توسعه پايدار كشور در تجلي استعدادها و سرمايه هاي انساني كارآمد، پُرتلاش، باشور و نشاط و خلاق مي باشد كه كارگران به عنوان نيروي محركه چرخه اقتصاد، نقش برجسته و ويژه اي در اين عرصه دارند.
فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه رسول اكرم(ص) در روند زندگي انسان ها بر دستان توانمندشان بوسه زده و با اين عمل، به احسن الوجه منزلتي شگرف به اين قشر بخشيده اند.
لذا در حالي كه ايران اسلامي به سرعت قلل پيشرفت،شكوفايي، عزت و عظمت را در مي نوردد، كارگران در سنگر كار و توليد با استقامت، گذشت و اعتقادي راسخ سرشار از عشق به ارزش هاي الهي نقش ارزنده اي ايفا مي كنند.  بدینوسیله از جنابعالی بعلت اینکه متعهدانه و متخصصانه در طی سالها همکاری با دانشگاه بناب درجهت توسعه و پیشرفت آن تلاش نموده اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن ، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته آن همت گمارده اید، نهایت تشکر و تقدیر به عمل می آید.از خداوند متعال خواهانیم که گامهای بعدی تان را نیز  قرین پویایی و پایایی بدارد.
با آرزوی توفیقات الهی
دکتر مجتبی عباسیان
رئیس دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 16 ارديبهشت 1393
  • ساعت 11
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 3391
نظرات شما
captcha refresh