Logo
تاریخ : دوشنبه 26 تير 1402
کد 508

به جهت بررسی و حل مسائل سایت جدید 40 هکتاری دانشگاه بناب؛

نشست هم اندیشی با حضور نماینده، بخشدار، معان فرماندار و روسای ادارات شهرستان بناب برگزار شد

به جهت بررسی و حل مسائل سایت جدید 40 هکتاری دانشگاه بناب، نشست هم اندیشی با حضور نماینده، بخشدار، معان فرماندار و روسای ادارات شهرستان بناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ باقری بنابی، نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، بخشدار، معاون فرماندار و روسای ادارات شهرستان بناب صبح امروز به دعوت ریاست دانشگاه به جهت بررسی و حل مشکلات پیش روی سایت جدید 40 هکتاری دانشگاه بناب در سالن کنفرانس شهید قاسم سلیمانی حضور یافتند.
 
گفتنی است، در این نشست مشکلات زیرساختی سایت 40 هکتاری دانشگاه، از قبیل انشعابات آب، برق و گاز و همچنین رمپ ورودی و خروجی سایت و هماهنگی آن با طرح کمربندی شرقی شهرستان که از مقابل سایت دانشگاه عبور می کند، مورد بررسی قرار گرفت.
 
شایان ذکر است در نتیجه اقدامات صورت گرفته از طرف دانشگاه و همکاری و مساعدت مسئولین ادارات شهرستان اخذ امتیاز انشعابات مورد نیاز، نهایی گردیده و در حال حاضر عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار دارد.
 
این گزارش می افزاید، دانشگاه بناب بعنوان یکی از 6 دانشگاه دولتی استان آذربایجانشرقی با کمبود فضای آموزشی و خوابگاهی مواجه می باشد که در سایه الطاف الهی و کمک مسئولان عالیرتبه شهرستان و با رفع موانع و مشکلات سایت جدید 40 هکتاری، مشکلات عدیده فضای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه نیز مرتفع خواهد شد.
 
گزارش تصویری؛ 


  • نوشته شده
  • در دوشنبه 26 تير 1402
  • ساعت 12
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 277
نظرات شما
captcha refresh