Logo

مدیر امور اداری

آقای علیرضا سمسار بناب

مدیر امور اداری و پشتیبانی

کارشناس ارشد مدیریت دولتی گرایش تشکیلات و روشها
 


شرح وظایف و اختیارات مدیر امور اداری و پشتیبانی:
  •     اجراي سياست ها و خط مشي‌هاي دانشگاه در زمينه هاي مربوط به امور اداري، استخدامي و پشتيباني.
  •     نظارت بر حسن انجام فعاليتهاي واحدهاي تابعه
  •     تهيه و تنظيم آئين نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل هاي اداري لازم جهت ارائه به مقامات ذيربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به كليه واحدها پس از تاييد
  •     مراقبت در اجراي مقررات انظباتي و رسيدگي به تخلفات كاركنان و ارجاع مراتب به به هيات هاي رسيدگي به تخلفات اداري
  •     مطالعه و بررسي رسته هاي شغلي مشاغل دانشگاه و ارائه نظرات و پيشنهادات اصلاحي به مراجع ذيربط
  •     ايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه
  •     برنامه ريزي در جهت تامين نيروي انساني مورد نيازدانشگاه و ارائه طرح ها و پيشنهادهاي لازم و همچنين انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هيات علمي و غير هيات علمي
  •     پيش بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه كاركنان با كمك واحدهاي مربوطه
  •     همكاري با مسئول حراست در زمينه حفاظت از ساختمانها،‌اموال و تاسيسات
  •     انجام تداركات و تامين وسايل و تجهيزات مورد نياز واحدهاي مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج كشور با هماهنگي كامل واحدهاي ذيربط
  •     شركت در جلسات تهيه و تنظيم بودجه پرسنلي كاركنان
  •     نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف
  •     انجام امور مربوطه به قراردادهاي دانشگاه با هماهنگي مسئولين ذيربط
  •     تهيه طرحهاي مربوطه به رفاه عمومي كاركنان و نظارت بر حسن اجراي طرحهاي مزبور
  •     برنامه ريزي و نظارت بر روشهاي مطلوب اداره امور استخدامي دانشگاه
  •     نظارت بر اجراي صحيح مقررات استخدامي و ارائه راهنمايي لازم
  •     تهيه و تنظيم و اصلاح مجموعه شرح وظايف، نمودار و پستهاي سازماني دانشگاه
  •     نظارت بر امور حضور و غياب، ورود و خروج و انتظامات دانشگاه و طرح تمام وقت كاركنان، اضافه كاري و انتصاب كاركنان (‌هيات علمي و غير هيات علمي)
  •     مشاركت در جلسات و كميسيونهاي مختلف واظهار نظر و ارائه پيشنهادات لازم
  •     رسيدگي به امور رفاهي و بازنشستگي كاركنان و اتخاذ تصميمات لازم
  •     نظارت بر اموارزشيابي واحدهاي تابعه
  •     تهيه و تنظيم آمارهاي لازم درباره فعاليتها و نيروها و عوامل موجود در دانشگاه و واحدهاي تابعه به منظور اعمال نظر صحيح و منطقي در مديريت دانشگاه
  •     بررسي مداوم وظايف سازماني دانشگاه و واحدهاي و چگونگي گردش كار در آنها با توجه به برنامه توسعه دانشگاه
  •     .انجام بررسي هاي سازماني و برآورد نيروي انساني مورد نياز دانشگاه
  •      مطالعه و بررسي مستمر در سازمان و وظايف واحدهاي تابعه به منظور تفكيك و تقسيم صحيح وظايف بين واحدها و جلوگيري از تكرار و تداخل وظايف دانشگاه
  •     برنامه ريزي و ارائه طريق براي بهبود روشهاي انجام كار و تحول اداري و بهره وري
  •     تهيه و تنظيم نمودار سازماني (تشكيلاتي) همچنين وتهيه و تنظيم پستهاي سازماني متناسب با وظايف و مسئوليتهاي واحدهاي تابعه دانشگاه با همكاري واحدهاي ذيربط
  •     برقراري ارتباط با كارشناسان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري جهت تجديد نظر و تغييرات در سازمان و تشكيلات دانشگاه
  •     تهيه و تنظيم شرح وظايف واحدها و همچنين شرح وظايف پستهاي سازماني دانشگاه و ابلاغ آنها به واحدها پس از تصويب توسط هيات امنا
  •     بررسي پيشنهادات واحدها در مورد تغييرو اصلاح پستهاي سازماني و شرح وظايف و تهيه گزارشات لازم و انجام اقدامات ضروري جهت رفع مشكلات سازماني آنها
  •     مطالعه و تشخيص نيازهاي آموزشي و كارآموزي كاركنان غير آموزشي و اجراي برنامه هاي آموزشي براي كاركنان مزبور
  •      مطالعه و بررسي و همكاري در امور طبقه بندي مشاغل كاركنان
  •     تشخيص و تعيين رشته شغلي ژستهاي سازماني با توجه به طرحهاي طبقه بندي مشاغل
  •     شركت فعال در شورا، كميته و اظهار نظر پيرامون مسائل مربوط
  •     انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق