شرح وظایف و اختیارات مدیر امور اداری و پشتیبانی:
اجراي سياست ها و خط مشيهاي دانشگاه در زمينه هاي مربوط به امور اداري، استخدامي و پشتيباني.
نظارت بر حسن انجام فعاليتهاي واحدهاي تابعه
مراقبت در اجراي مقررات انظباتي و رسيدگي به تخلفات كاركنان و ارجاع مراتب به به هيات هاي رسيدگي به تخلفات اداري
مطالعه و بررسي رسته هاي شغلي مشاغل دانشگاه و ارائه نظرات و پيشنهادات اصلاحي به مراجع ذيربط
ايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه
پيش بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه كاركنان با كمك واحدهاي مربوطه