Logo

کارشناس امور بایگانی اداره کارگزینی و رفاه


یونس آشنایی
      کارشناس اداره کارگزینی و رفاه دانشگاه
        تحصیلات
: کارشناسی تربیت بدنی
         

 آدرس: دانشکده فنی و مهندسی / طبقه چهارم/دفتر اداره کارگزینی و رفاه
 تلفن: ۶۱۸۱۱۴۳۹-۰۴۱
سابقه کاری
  • کارپرداز از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۳۹۷
  • انباردار از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۳۹۹
  • کار پرداز از سال ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۰
  • حراست از سال ۱۴۰۰ تا سال ۱۴۰۲
  • کارشناس امور بایگانی و مسئول زیر پرتال اداره کارگزینی و رفاه از سال ۱۴۰۲ تا ...

 

       
          شرح وظایف کارشناس امور بایگانی اداره کارگزینی و رفاه:
   

  • تهيه آرشيو و بايگاني منظم از پرونده هاي پرسنل ، مكاتبات به واحدهاي داخلي و سازمانهاي بيروني و ساير مدارك.
  • استفاده از سيستم هاي بايگاني جديد و استفاده از نرم افزارهاي مربوط
  • تحويل پرونده ها و مدارك كاركنان به مسئولان ذيربط براي فرمهاي مربوطه و پيگيري در جهت اعاده آنها
  • حفظ و نگهداري رونوشت احكام و مكاتبات در پرونده كاركنان و يا پرونده هاي مربوط
  • رعايت نكات و دستورالعملهاي ايمني بمنظور نگهداري و حفظ پرونده ها و بايگاني.
  • تهيه و تنظيم ليستهاي آماري مورد نياز و ارائه بموقع انها و بروز نگهداشتن آمار
  • تهيه خلاصه پرونده و سوابق كاركنان.
  • تفكيك و نگهداري پرونده هاي جاري ، راكد ، محرمانه، عادي و غيره و تعيين كدهاي مربوط